torsdag 4 november 2010

Nya fjärils boxar

God eftermiddag!

Nu har jag fått på fyllnad av de vackra printsen från "Hagedornhagen".
Boxen med baggar har tyvärr tagit slut. Alla prints görs bara i en viss upplaga och den har nu sålts klart. I stället har det kommit en box med 6 underbara fjärilar i A4 format. Pris 175 kr.
De stora printsen finns i 42*59 cm, 250 kr samt 70*100 cm, 350 kr.

Självklart kan jag även skicka till er som inte kan komma till butiken.



Ha en fin fortsättning på dagen/H


4 kommentarer:

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Hej!

Åh, jag vill köpa en box med fjärilar. Skickar iväg ett mail till dig. :)

Mvh Lotta

Sara sa...

Åh jag vill gärna köpa en box med fjärilar bums! mvh
Sara Cerne
cernesara@hotmail.com

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
A House With A View sa...

Vilken häärlig blogg jag hittade till! Återkommer gärna! Kommer gärna på ett besök i butiken i Gävle också! Planerar för en IKEA-tripp och då passar det ypperligt att hälsa på i din butik också! Har du även nätbutik?

Verkligen inspierarande blogg!

Nattizkramiz aka