onsdag 16 juni 2010

Godmorgon soliga onsdag!!!!

Efter några dagars regn och gråväder skiner nu solen igen:) Underbart!
I går satt jag och skrev texter hela dagen. Jag har gjort i ordning en arbetsplats på övervåningen men där sitter jag väldigt sällan. Det blir oftare att jag sitter i matrummet när jag jobbar. I går tände jag lite ljus och satt på Sophie Zelmani på cd:n för att hitta den rätta känslan:) Och vips så var den där:) I dag ska jag fortsätta mitt skrivande ett tag på förmiddagen för att sedan åka ner till butiken och skylta om på eftermiddagen. I dag behöver jag inte tända några ljus. Idag öppnar jag dörren istället och låter solljuset och fågelsång få mig i rätt skrivkänsla:)

Ha en underbar onsdag!!

1 kommentar:

Anna-Malin sa...

oj, så makalöst fint ni har det...

jag blev lite full i skratt när jag läste ditt inlägg, eftersom det lika gärna kunde varit jag som skrivit det.
ett arbetsrum på ovanvåningen har jag med, men sitter alltid vid matbordet. och sophie är så gott som alltid i högtalarna... :)

kram på dig!