onsdag 12 augusti 2009

Fönsterfriser



Jag säger bara "VILKEN KONSERT"!!!!!! Ett minne för livet:) Precis som det var när vi (samma gäng som nu) var på Michael Jackson för 20 år sedan.

Åter till vardagen.....

Jag har satt upp vackra "fönsterfriser" i köks fönstret. Jag är inte så mycket för gardiner så dessa passar mig perfekt, det händer något men ändå får man in maximalt med ljus. Dessa finns nu i butiken i två längder, 120 cm samt 150 cm.

P.S. Ser ni bulltjuven på den övre bilden:)

I kväll är butiken öppen som vanligt 18 - 20. Varmt välkomna/Helena


17 kommentarer:

kardemumma sa...

Jag förstår att konserten var fantastisk med tanke vilken megastjärna hon är. Snyggt med dina fönsterfriser. Bulltjuven har min fulla förståelse ;)
Kramar C

marie sa...

Åhh vad fint!
Jag är ingen gardinmänniska jag heller! Har du lust att maila mig om priser på friser?;)) Har letat länge, ska genast gå och mäta!!
kram
Marie minlillaveranda

VITA NYANSER sa...

Vad fint! Så smakfullt! Du har så fint, tankarna gick till mitt gamla hus = ), samma slags element, fönster, spiskåpa, vedspis, mmmmmm......fint!

Kram L-L

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint...så vackert med friser så där !!
Och du, det var den sötaste lilla bulltjyven jag har sett !!
Ha dte gott
Kraam Anette

My home is my Castle sa...

Åhh for en herlig bolletyv hehe :))
Og vindusfrisen er bare vakker, den og :)

Klem,Kari

Hem och Lycka sa...

Frisen är jättefin och bulltjuven jättesöt!

kram Mia

Tyra sa...

Ahh, fikk ikke med meg denne damen, men jeg var i Globen forrige runde!
Og for noen lekre friser!!
Klem fra Cathrine

IKT i min vardag sa...

Friser är ju perfekt! Så snyggt!

Och vad bulltjuven anbelangar...så hade jag också gjort ;D

Linda:)

Bygatan sa...

Hej Helena!

Hörde av Matilda att konserten var otroligt bra!

Jag är jätteintresserad av en fris 150 cm. Har kollat på såna förut men har inte velat ha rostiga, men nu när det finns vita så;-)

Undrar priset?

Har man såna söta bulltjuvar så får de väl ta så så många de vill;D

Kram Lena

Moa mitt i vitt sa...

Halloj, mycket vackert är det,och perfekt i stället för gardiner.
Vill ha!!
Kram från Moa mitt i vitt.

Lyktor och Tyg sa...

Förstår att det vra bra! Jättesnyggt i fönstren, kanske vore något för mig, men mannen tycker att tanten mitt över kan se in till oss då tror jag.
kram Kristina

Ardisia sa...

Hej Helena! Jag håller med dig, Madonna var helt otroligt bra! Hela showen.. Jag säger bara WOW!

Friserna gillar jag. Funderar på att köpa såna faktiskt till matsalen.. Men vet inte om jag ska ha vita eller rostiga hmm.

Ha en bra dag! Kram Ardisia

Helenas Hem -Livet på landet sa...

Mmmm hade också velat se den konserten!!!

Men du, det där var ju jättesnyggt.
och vilken söööt bulltjuv! :)
FINT kök!

Kram
/Helena

blogg.helenashem.se

gamla skolan sa...

Hej ! tycker att dina fönsterfriser är helt underbara , skulle vilja köpa , undrar om du har nätbutik också ?? Din blogg och ditt hem är fantastiskt vackert ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Anonym sa...

Vill bara säga att jag gillar Din sinnliga & sköna blogg, som jag trillade in på av en händelse!

Har Du lust att vara med och tävla på min blogg, så är Du välkommen. Jag lottar ut priser från Lisa & Smällkaramellen, som jag tror att Du kommer att gilla!!

Trevligen från Agneta, mitt i den skånska Österlens-spenaten

Livet på Vestergård sa...

Vackra fönster du har och bulltjuven var ju så söt så han måste bli förlåten ;)

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Helena,

Å jag kan tänka mig att konserten var superbra!!!

Vilka fina fönsterfriser - verkligen enkelt och såå snyggt!

Önskar dig en fin vecka!
Jes ♥