onsdag 18 mars 2009

Ingrids hem i Allt i Hemmet



Foto Mari Eriksson

I det senaste numret av Allt i Hemmet har vi ett reportage med från Ingrid som bor i en fantastiskt fin gammal lägenhet i Gävle. Ingrid och jag träffades första gången då jag sålde en soffa på Blocket (den vackra soffan på bilden som jag bara älskar). Efter detta har vi träffats flera gånger, bland annat denna vackra dag då vi fick komma på besök och göra ett reportage i deras fina lägenhet. Tusen Tack Ingrid!

I dag blir det sol i Gävle!!!!!

Ha en underbar dag/Helena

12 kommentarer:

In my house sa...

Godmorgon Helena...
Ooohhh, spring å köp - tidningen förstår jag =) Det är så kul när ni alla duktiga ha reportage med,,, för jag tycker att de märks,,, dom är alltid bäst å finast!

- Såg du att de nästan eller va din fina "franska" industrilampa dom hade hos Simon & Thomas?
- Jaa, sa!!! ååå de ä en sån Helena skarp har.... =)

Ha en skön dag / vi har oxå sol, den bränner just nu på min näsa,,, alltså så får vi en härlig dag i stan.....
Stor kram j

Unknown sa...

Hej

Vilken snygg soffa de har.
En sådann skulle jag vilja ha i mitt tilltänkta bibliotek.
I mitt stora drömhus
Ha en underbar dag.
Kram

Lundagård sa...

Vilken störskön soffa, vilka enormt fina möbler du har och har haft förmånen att känna :) skön solig dag!

Vintage sa...

ser underbart ut!Det ska bli spännande att se reportaget! Kraam susanne

På min gatan i stan sa...

Härligt hem! Gott med sol idag! :)

Kram!

På min gatan i stan sa...

Härligt hem! Gott med sol idag! :)

Kram!

Tulipa sa...

Det är så kul att få se era reportage i tidningarna!

tur att man skickat in en prenumeration på Allt i Hemmet också...det är ju det ena efter det andra hemmet som man måste kolla in!

Kram Mariete

Inas sa...

Ja den var fantastisk fin. om jag hade större skulle jag nog vilja ha en sådan soffa...

Ha en bra dag /Ina

Ingrid sa...

Det repotaget ska jag självklart läsa!

~Livet i byn

Lyktor och Tyg sa...

Vilken fin soffa. Snyggt när den står mitt i rummet.
kram Kristina

Emelie Wååg sa...

Jag älskar din blogg. Du är en förebild för mig då jag har som mål att en dag bli stylist och inredare. Om du vill ha en praktikant så har du en här :) Tack för underbar inspiration! /Emelie

Tita Carré sa...

Hi, I love your blog, congrtulations, i am from Brazil, I have got a blog about craft and knit, visit me
http://agulhaetricot.blogspot.com
bye